Huisstijlgids

Vlaardingen is een stad met een geheel eigen en uniek karakter. Een stoere stad met doeners die samen hun schouders eronder zetten. Vlaardingen is een stad met een rijk en authentiek verleden, deels nog zichtbaar en tastbaar in de stad. Daarnaast kennen Vlaardingers een grote betrokkenheid zowel naar elkaar als ook voor hun stad.

Vlaardingen Partners is de citymarketing organisatie van Vlaardingen. De organisatie heeft als doel om Vlaardingen aantrekkelijk te positioneren op het gebied van verblijven, wonen, werken en studeren. Wij ondersteunen daarmee de lange termijn doelstellingen en het economisch belang van de stad. Met het nieuwe stadsmerk VlaarDINGEN Doen treedt Vlaardingen Partners in de komende jaren naar buiten en wordt er hard aan gewerkt om Vlaardingen ook buiten de stadsgrenzen meer bekendheid te geven en aantrekkelijk te laten zijn voor bezoekers, (potentiële) bewoners, investeerders, (nieuwe) bedrijven en studenten.

Gebleken is dat Vlaardingen zowel binnen als buiten de stad nog altijd bekend staat om het rijke haringverleden. Uniek DNA waarmee Vlaardingen zich met name toeristisch en op een eigentijdse wijze kan onderscheiden.

Het beeldmerk is een directe vertaling van de kernmerken van de stad en het unieke DNA. De haring heeft een stilistische vorm gekregen en met VlaarDINGEN Doen komt tot uiting waar Vlaardingen en de Vlaardingers voor staan.

Met het omarmen van het stadsmerk door mensen, bedrijven en instellingen komt VlaarDINGEN Doen tot leven en krijgt Vlaardingen een steeds grotere bekendheid.

Neem contact op

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen